Äntligen!

I torstags så lyckades jag hittta den parfym jag har letat efter så länge. Jag hade i flera veckor gått runt och funderat på vilken typ av doft jag skulle välja men på en fest förra söndagen så kände jag en som gick förbi, doften var gudomlig och jag kände att det där var en parfym som jag bara var tvungen att köpa. Jag frågade personen vad det var för märke, samtidigt som jag gav en komplimang och sa att hans parfym doftade ljuvligt. Han blev bara glad och berättad tillockmed i vilken affär han hade köpt den. Jag åkte genast till affären där den tyvärr var slut. Efter det så letade jag hela veckan fram tills i torsdags då jag äntligen hittade min drömdoft i ett skyltfönster. Jag såg direkt på etiketten att det var den som jag ville ha och på en gång så besämde jag mig för att slå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0