Hattar för westerninspiration

Igår var det tisdag, och då var det fest. Jag körde på en rätt soft klädkombo, ett blåställ, träskor och två westernhattar som satt ovanpå varandra. Jag fick galet mycket uppmärksamhet vilket var riktigt roligt, speciellt då det inte var en maskeradfest. Efterhand försvann dock mina westernhattar och det var bara träskorna och blåstället som var kvar, men det kändes grymt i alla fall. Det kan vara kul att chocka lite ibland, medans många kör skjorta, rugbytröjor, jeans eller chinos så körde jag något helt otippat, det kan man definitivt bjuda på ibland. Dessutom blir man en riktigt uppskattad isbrytare i lokalen, vilket är grymt kul. Man har definitivt inga problem med att hitta samtalsämnen med andra ord. Kvällen fortsatte i högt tempo tills det var dags för lite korv med bröd vid halv åtta snåret, sedan var det direkt hem. Väl hemma var det ett par avsnitt bad of brothers innan det blev sleep mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0