Städa hos kompisen

När det gäller byte av lägenhet eller villa finns det en sak som jag prioriterar högre än andra, viss kan en lägenhet eller en villa vara fin och uppiffad med diverse krimskrams (homsestaging är avdragsgillt) men när man väl ska flytta in är det alltid ett tomt och kalt skal som ska fyllas med ens egna möbler och personlighet. Människor brukar använda uttryck såsom ömsa skinn, byta blad och så vidare. För mig handlar det egentligen bara om att flytta från ett ställe till ett annat. Dock så finns det en sak som jag värderar riktigt högt vid flytt, när jag kommer till mitt nya hem, så ska det, även om det är kalt och oinrett, vara rent. De flesta brukar nuförtiden hyra in en flyttstädfirma som göra jobbet för dem. Bor man i Bålsta utnyttjar man flyttstädning i Bålsta och så vidare. Självklart gör jag samma när jag ska flytta. Behandla andra så som du själv vill bli behandlad och så vidare. När jag för ett par år sedan skulle flytta från Bålsta ringde jag helt enkelt upp ett företag som sysslade med flyttstädning i Bålsta och blev mycket nöjd med deras insatser. Så blev även min hyresvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0